Hoihoi, het is inmiddels denk ik 10-12jaar geleden dat ik bij deze manege heb gereden. Ik was toen ongeveer 7jaar. Ik vond het altijd erg leuk. Het interesseerd mij of roos er nog steeds is. Roos is/was een haflinger. Ik reed vaak op haar. Er was ook nog een andere pony waar ik vaak op reed. Ik weet alleen de naam niet meer. Die pony was iig blind of had maar 1oog. Mochten jullie weten of deze pony's er nog steeds zijn zal het leuk zijn om een reactie achter te laten. Groetjes Iris ๐